Lehdistötiedote #nextatacer -tapahtumasta new yorkissa

Sisällysluettelo:

Anonim

Vielä yhden vuoden ajan Acer luottaa Professional Review -tapahtumiin kutsuttavana mediana vuotuiseen maailmanlaajuiseen tapahtumaan oppiakseen uusista tuotteistaan.

Saapuminen ja illallinen Iberian keinoin

Saavuttuaan New Yorkiin päivää ennen tapahtumaa, Espanjan ja Portugalin tiedotusvälineet tapasivat illallisen Acer Spainin markkinointipäällikön Jaume Pausasin kanssa.

Valitettavasti lentokoneemme viivästyi ja saavuimme myöhään hotelliin, jossa valmistautuiimme tuomaan tapahtuman uutisia minuutille ja lähettämään valokuvia ja videoita Professional Review -sivustolle.

#NextAtAcer -tapahtuma

Istuessaan jo lavalla, Acerin toimitusjohtaja Jason Chen näytti meille tämän vuoden uudet tuotevalikoimat sekä markkinointikampanjansa.

Kaikkien Predator-mallistojen johdolla monilla pelimarkkinoilla peliin suuntautuneet tuotteet päivitettiin uusiin Intel- ja AMD Ryzen -suorittimiin. Acer sisältää jopa uuden ja tehokkaamman i9: n ja muuttaa laitteidensa malleja. Ne, jotka etsivät tietokoneita, joissa on AMD GPU ja CPU, ovat tyytyväisiä.

Pelien ulkopuolella Acer-kannettavat ja tablet-laitteet päivitetään uudelleen. Chromebookit palaavat ja alkavat skaalata keskialuetta, ja tapasimme Swift 5: n, ultrateoksen, jolla on erinomainen suorituskyky ja viimeistely.

He näyttivät meille mainoskampanjoita, joissa meitä yllättyi yhteistyöstä Predator-elokuvan saagan seuraavan erän kanssa. Brändin kumppanit ja asiakkaat ottivat myös vaiheen selittää heidän liikesuhteensa.

Tapahtuman jälkeen pystyimme kuvaamaan ja valokuvaamaan laitteet, ja lopussa haastattelimme Max Rossiä, joka kertoi meille erittäin mielenkiintoisia asioita Acerista ja teollisuudesta yleensä.

Illallinen kaikin keinoin ja jäähyväiset

Kuka olisi kertonut meille, että keskustelisimme muiden tiedotusvälineiden kollegoiden kanssa Carnegie Hallissa illallisen aikana. Paluumatkalla pysähdyimme Times Squaren kohdalla, ja seuraavana päivänä aloimme kiertää Big Apple -tapahtumaa.

Muutaman päivän ajan he antoivat meidän käydä katsomassa musikaalia Broadwaylla, vierailla Chinatownissa, Brooklynissa… ja sitten takaisin Barcelonaan.

Piditkö Acer-esityksestä ja uusista tuotteista? Mitä mieltä olet siitä, mitä Max Rossi kertoi meille haastattelussa?

Toimittajan valinta